Dodatek do paliwa: MPM Complete Diesel System Treatment

Dodatek do paliwa: MPM Complete Diesel System Treatment, sprawdzony produkt, który doskonale czyści i konserwuje układy paliwowe na olej napędowy.

Co robi MPM Complete Diesel Treatment?

MPM Complete Diesel System Treatment nie ma sobie równych, jeśli chodzi o utrzymanie wtryskiwaczy oleju napędowego w czystości i usuwanie powstałych osadów. Dzisiejsze nowoczesne silniki wysokoprężne z układami wtryskowymi Common Rail są bardziej wrażliwe na osady w silnikach i wtryskiwaczach. Brudne wtryskiwacze zmniejszają przepływ oleju napędowego i prowadzą do błędnych wzorców wtrysku. Skutkuje to między innymi obniżoną mocą silnika, większym zużyciem paliwa, problemami ze smarowaniem, niepożądanymi osadami i wzrostem szkodliwych emisji spalin. Niezależne badania potwierdził wyjątkowe właściwości MPM Complete Diesel System Treatment w zakresie oczyszczania i utrzymywania w czystości układów, nawet w przypadku paliw z dodatkiem biokomponentu do 10% (w Holandii biokomponent oleju napędowego B7 wynosi obecnie 7%).

Działanie czyszczące:

Międzynarodowy test standaryzowany (CEC F-98-08 [DW-10]: Direct Injection, Common Rail Diesel Engine Nozzle Coking Test) wykazał, że MPM Complete Diesel System Treatment oczyszcza zanieczyszczone wtryskiwacze tak, że wyglądają jak nowe!

Moc silnika przy 4000 obr./min
Zdjęcie w zbliżeniu: Wtryskiwacz przed dodaniem środka czyszczącego
Zdjęcie w zbliżeniu: Wtryskiwacz po dodaniu środka czyszczącego
Godziny pracy silnika
  • Ze środkiem czyszczącym MPM Complete Diesel System Treatment Cleaner
  • Bez środka czyszczącego MPM Complete Diesel System Treatment Cleaner

Zmniejszenie zużycia paliwa:

Testy terenowe przeprowadzone na pojazdach z silnikami wysokoprężnymi przy użyciu MPM Complete Diesel System Treatment wykazały spadek zużycia paliwa i wzrost mocy.


Oszczędność paliwa Moc silnika


Czyste wtryskiwacze:

Oprócz czyszczenia zanieczyszczonych wtryskiwaczy, MPM Complete Diesel System Treatment utrzymuje również wtryskiwacze w czystości. Zasadniczo oznacza to, że w bardzo wąskich kanałach wtryskiwaczy nie tworzą się żadne nowe osady.

W wielu krajach obowiązkowe jest dodawanie biokomponentów do nowoczesnego oleju napędowego. Odsetek dodawany stale wzrósł w ostatnich latach. W Holandii te biokomponenty są często wytwarzane z wyrzucanego oleju jadalnego, a ponieważ wymagany odsetek wzrósł, zaobserwowano wyraźny wzrost ilości zanieczyszczeń i/lub osadów na wtryskiwaczach. Powoduje to różne problemy.

Dodanie MPM Complete Diesel System Treatment do oleju napędowego, który ma do 10% biokomponentów, zapobiega tworzeniu się osadów.

Ochrona antykorozyjna:

MPM Complete Diesel System Treatment zawiera inhibitor korozji. Ten element hamujący chroni części metalowe w układzie paliwowym przed korozją, tworząc warstwę ochronną, która działa jak bariera pomiędzy paliwem a częściami metalowymi.


Z MPM Complete Diesel System Treatment


Bez MPM Complete Diesel System Treatment

Dla jakich silników wysokoprężnych jest to odpowiednie?

MPM Complete Diesel System Treatment może być stosowany we wszystkich typach systemów wtryskowych do silników wysokoprężnych, w tym w systemach Common Rail.

W razie pytań:
Skontaktuj się z Działem Wsparcia Technicznego MPM

W skrócie:

Nowoczesne silniki wysokoprężne są wrażliwe na jakość oleju napędowego, który zużywają. Powszechne stosowanie pokazało, że dodawanie biokomponentu do oleju napędowego – obecnie obowiązkowa praktyka w większości krajów – wpływa na jakość paliwa i stanowi zagrożenie dla systemu wtrysku paliwa. Bardzo ważne jest, aby wtryskiwacze pozostawały czyste w celu maksymalizacji wydajności spalania paliwa. Brudne wtryskiwacze są przyczyną wielu problemów, takich jak osady („koksowanie”), problemy ze smarowaniem oraz niepotrzebna emisja szkodliwych produktów. Oprócz utrzymywania wtryskiwaczy w czystości, ważne jest również zapobieganie korozji w układzie paliwowym. Dodanie MPM Complete Diesel System Treatment do oleju napędowego przy każdej usłudze serwisowej zapobiega niepotrzebnemu zanieczyszczeniu wtryskiwaczy paliwa i korozji całego układu paliwowego, ograniczając uszkodzenia.

Wskazówki dla warsztatu:

  • Nowoczesny olej napędowy (biopaliwo i inne) stawia układ paliwowy na wyższym poziomie ryzyka zanieczyszczenia i uszkodzenia, przy czym szczególnie narażone są wtryskiwacze.
  • Brudne lub nieprawidłowo działające wtryskiwacze paliwa mogą powodować różnego rodzaju problemy, np:
    • nieprawidłowa praca na biegu jałowym,
    • awaria cylindra,
    • problemy z uruchomieniem,
    • wyższe emisje oraz
    • poważne uszkodzenia silnika, takie jak stopione tłoki.
  • Aby uniknąć problemów i uszkodzeń, przy każdym serwisie należy dodać do oleju napędowego MPM Complete Diesel System Treatment.
OEM News
MPM OEM Newsletter #11 - CS · 868,21 KB
MPM OEM Newsletter #11 - DE · 858,84 KB
MPM OEM Newsletter #11 - EL · 942,02 KB
MPM OEM Newsletter #11 - EN · 835,52 KB
MPM OEM Newsletter #11 - EN-UK · 851,75 KB
MPM OEM Newsletter #11 - FR · 845,79 KB
MPM OEM Newsletter #11 - HU · 1,03 MB
MPM OEM Newsletter #11 - IT · 846,08 KB
MPM OEM Newsletter #11 - NL · 842,35 KB
MPM OEM Newsletter #11 - PL · 889 KB
MPM OEM Newsletter #11 - RO · 869,88 KB
MPM OEM Newsletter #11 - SK · 869,26 KB
MPM OEM Newsletter #11 - SR · 1,02 MB
MPM OEM Newsletter #11 - UK · 1 013,8 KB

Aktualności MPM

Zamknij